Tuesday, September 30, 2008

Sen Sommer

Det er bedstemors fødselsdag, 30. september og vi har set 24 grader på termometeret - fuldstændig vildt! Vi går endnu engang i shorts og sandaler og føler at det er juli måned. Jeg sad idag udenfor en lille god café, med the og muffin kl. 10 i formiddag og storsvedte i min nederdel og skjorte - det er da ret fantastisk. Sad der fordi jeg havde taget dagen fri og havde været til min ugentlige blodprøvetagning. Jeg havde faktisk planlagt at fortsætte lidt endnu på arbejdet (tre uger til termin) men efter en 10 timer lang dag i torsdags, hvor jeg var alt for smadret bagefter er jeg blevet lidt mere tilbageholden. Min plan er nu at have sidste dag på torsdag og så have lidt tid til at få slappet af. Det er faktisk stadig fint nok at arbejde, det er bare så mange timer ikke rigtigt at kunne svinge stængerne op. Så der er vist dømt barsel til fru Horn.
Var på efterårs gåtur i lørdags, hvor det faktisk var koldt (se billederne). Vi var i Bragg Creek, hvor vi stod en del på ski sidste år. Osse et fedt sted til gåture og hygge.

No comments: