Sunday, July 8, 2007

Høj af silent-auction

Igår blev vi fyldt med pandekager til den lokale stampede-breakfast og idag kom vi hjem med fyldte lommer og tasker efter en dejlig aktion til fordel for de unge i HYTES (http://www.hytes.com/). Vi købte billetter til alverdens atraktioner i byen og så fik vi os lige lidt kenyansk øl og noget ost - fantastisk. Det var lige noget for mig. Det er fedt at kunne tilbringe weekenden i nærområdet og alligevel opleve så meget. Vi nyder det rigtig meget alle 5. Vi har besluttet at holde en lille pause i morgen, før den står på Stampede igen på tirsdag.
Se lige den cowboyhat

'Ååh mand, jeg tror jeg vil være brandmand'

1 comment:

Som mig said...

Pyh - det lyder som det hårde liv I lever derovre:-)) Cowboy hatten kunne jeg altså godt blive lidt misundelig på - du ser godt ud, Bettina!