Tuesday, March 4, 2008

indlæg nr 100

Da jeg startede bloggen tror jeg ikke jeg regnede med at blive med med at skrive og nå 100 indlæg. Jeg ved jo godt at det ikke er meget i forhold til alle 'blog-nørderne':) men i mit målestok er det ret vildt.
Anyway. Her kører det bare derudaf. Kusine Mia er rejst hjem og vi håber at hun hyggede sig hos 'Familien Danmark i Canada'. Det er jo svært at forestille sig i Danmark, men faktisk synes vi der er noget mere at se til nu hvor jeg arbejder 2 gange om ugen (har jeg skrevet det her før), nå men sådan er dte jo at have haft en hjemmegående husmår i næsten et år. Det er nu nok rigtig sundt for os alle og jeg er glad for jobbet og udfordingerne selvom det altså er lidt angstprovokerende at praktisere på Canadisk og så efter disse år uden hænderpå patienter.
Frederik har almindelig travlt med arbejdet og synes det går rigtig godt stadigvæk. Han har jo fået pligter i forbindelse med hente/bringe barn nu, så osse han har mere at se til:)
Jonathan har det bare så fantastisk og er fantastisk. Det eneste han rigtig gider interessere sig for for tiden er COOKIES - alt er cookies og skal være cookies. Derudover taler han som et vandfald, stadig i enkelt ord det meste af tiden men gladeligt på begge sprog. Vi tog for første gang ud for at se Frederik spille fodbold i søndags og Jonathan var så vild med det, at han sad stille i 2 gange 25 min. for at se det. Han råbte konstant 'Der... far' og når far ikke var på banen ventede han spændt på at se ham spille igen og råbe 'Der ...far' igen.
Nå bare en lille update her som nummer 100!

1 comment:

Hvad? said...

Hjemmegående husmår?!?! He he! Godt at I har det dejligt!