Friday, August 15, 2008

Vi er her endnu

Hold da op hvor tiden flyver fra os. Mine forældre er fløjet hjem for længe siden. Frederiks har været her og er osse taget hjem igen. Jeg ved ikke lige hvor tiden ved computeren blev af. Nå men vi nød alle at have besøg og være på besøg tror jeg. Jonathan havde fri fra Dayhome og er blevet noget så sej til dansk. Han gentager alt hvad der bliver sagt og snakker non-stop. Lige nu snakker vi utrolig meget om Danmark og om at flyve, der ud over har han forstået hvad et 'fjollehoved' og et 'fjolleøre' er og omtaler tit sig selv som et sådant når han klovner rundt... Denne gang se det nu ud til at han klarer det super godt med at gå tilbage til engelsk igen. Har de sidste dage været god til at skifte over når det var nødvendigt.
Okay men nu er vi så på vej på vores egen lille ferie - camping i British Colombia. Lige nu er der vist 40 grader derovre, så det bliver lidt vildt. Vi glæder os nu og skal bare hygge ved den sø vi skal campere ved.
Jeg vokser ret meget, synes jeg og er begyndt at blive bare en smule træt igen. Så en uge hvor faren er på hele tiden bliver bare skønt.
Når vi kommer tilbage er det vist tid til at lægge lidt billeder herpå.

2 comments:

Finn said...

Ja, vi nød meget at være på besøg hos det store 'fjollehoved'. Men vi ved nu, at Jonathan kan gøres tavs i det store pariserhjul :-)

Som mig said...

Ka' vi så få nogle billeder:-)