Wednesday, May 16, 2007

Sommer i Calgary

Så er det altså sommer - igen. Jonathan har været under haveslangen sammen med nabo-børnene og vi kan sidde på terassen om aftenen og vi NYDER det. Vi håber bare det holder til weekenden hvor vi har bestilt hotel ved Lake Louise i Banff National Park. Ja, vi har endelig en helligdag herovre efter at I jo allerede har afholdt et utal i DK. Frederik har fri mandag så det er skønt.
Jeg er begyndt at strikke igen - er nyeste medlem af 'stitch and bitch' der hver 14. dag mødes på Garrison Woods pub for at strikke og få et par øl. Ja det er jo en ny måde at gå på pub på, men det var hyggeligt. Godt nok taler og strikker disse kvinder hurtigt - men jeg vil prøve at hænge på det bedste jeg har lært...:-)

Har forresten tænkt på en tid at jeg her officielt vil revurdere min første udtalelse om 'the calgarians' tøjstil. Her I vores kvarter er der flotte velklædte kvinder og jeg er vist nød til at finde ud af hvor de shopper. Det med stil kommer vel meget an på hvor man befinder sig - men den er stadig anderledes.... Har nu ikke haft brug for viden om shopping endnu, er kun nået til at købe lidt 'nødvendigheder' til Jonathan.

1 comment:

Finn said...

Det er altså de særeste billeder du fremprovokerer. Jeg ser for mig en kreds af jublende kællinger rundt om guillotinen mens de nørkler med deres strikketøj, men det er jo nok ikke den slags bitches ;-)