Friday, May 25, 2007

Vejrfænomener


Natten til igår faldt der 10 cm sne - det er da vildt når vi nu havde højsommer i sidste uge - men sådan er det her.
Idag er sneen væk og der er 15 grader...
Forresten var det lidt pral med den video af Jonathan den anden dag - jeg kunne ikke finde ud af det. Og nu er jeg blevet lidt paranoid med alt det video på You-tube, så der bliver alligevel ingen video af ham den dygtige Jonathan.
Han lærer jo tegn til tale i dayhome og det madglade barn kan nu 'sige' 'mad' og 'mere' :-)

2 comments:

Som mig said...

Nå så var det ikke bare mig med den video... Altså en underlig sommer! Men ser godt ud på jeres tur! Her skifter det også lidt, men det sneer selvfølgelig ikke mere. Kh.

Hvad? said...

Hej igen, ja børnenes jord er et super sted! Det med de smalle billeder er noget jeg har lavet i photo shop og er ikke særlig svært - hvis man har programmet. Til gengæld synes jeg, at selve bloggen driller mig lidt. Det er svært at få det som man vil have det... Kram og pas på jeg selv.