Sunday, August 12, 2007

400 ord

Øver mig til den engelsk eksamen på lørdag. Det er det skriftlige der halter - jeg skal skrive 400 ord og helst uden for mange gramma- og stavefejl. Der er en opgave hvor man skal se på en grafisk fremstilling af et problem og forklare det - det er jeg jo ikke engang god til på dansk. Og ikke nok med at de vil se hvor god jeg er til engelsk - nej, nej de tjecker selvfølgelig osse lige ens evner til at overskue opgaven... Super! Nå men de var jo heldigvis ikke interesseret i eksamensresultatet i ergo-foreningen, så er det jo bare lidt ærgeligt at jeg har bedt engelskskolen om at sende mit resultat direkte til ergoterapeutforeningen - altså hvis jeg nu ikke består...:) Men det gør jeg og ikke mere snak om det.

Jonathan og Frederik er snottede, men det er da første gang her i Canada - imponerende med dayhome-start og det hele. Her er lige et lille lørdags hygge/afslapningsbillede. Jonathan laver forresten tegnet for mere på billedet... Vi er nu ret sikre på at han kan sige kat/cat, day og bye nu. Han siger jo 'bar' for far og vi mener vi en enkelt gang har hørt ham sige 'mor'.


1 comment:

Familien Guldberg Larsens blog said...

Tillykke med godkendelsen, Bettina. Held og lykke med testen :-)