Saturday, October 31, 2009

Og mere fest...

Amanda og Nadia


Harold og Frederik

Cathy er glad med sin nye Dave. Det er super dejligt
Nynne og mig
Janet, Amanda, Cathy, Nadia, Sheri
Sheri og Nynne
Super duper fest, med sjove mennesker og masser af øl. Alle virkede til at hygge sig, vi gjorde i hvert tilfælde. Vi var vel 30 mennesker og den eneste der ikke var her fra kvarteret var Nynne (som så osse er på langt de fleste billeder...) det er fantastisk at bo i sådan et kvarter, jeg ved godt at jeg har sagt det før.
Vi var ellers lige ved ikke at klare den da først Daniel var syg og så mig (jeg var syg fredag, med noget mave noget og vi var begymrede for om jeg ville blive klar). Vi var alle klar og nød dagen, måske var det osse lidt nemmere at nyde når vi ikke rigtig skulle sige farvel, selvom vi jo osse gerne vil det om ikke alt for længe.....
Forresten lavede vi jo mad i stride strømme (og alt, alt, alt for meget) Vi synes selv det blev ret godt. Jeg har lovet min søster at ligge en opskrift her på nogle kiks vi lavede, de er så fantastiske. Ret god mad-blog jeg har dem fra forresten (er blevet lidt fan af hendes mad) Anyway, prøv lige at lav de her kiks næste gang I holder oste, vin aften, de er et sikkert hit..... Tager lidt tid, emn er det hele værd.

No comments: