Thursday, October 16, 2008

Stadig ingen baby

En lille update herfra - stadig kun tyk mave og ingen baby. Bare lige hvis nogen skulle være i tvivl.
Der er nu en uge til termin, men vi håber den vælger at komme før hellere end senere. For et par uger siden påstod jeg til nogle venner herovre, at man vel aldrig er helt 100% klar - men jeg har nu ombestemt mig og vil sige at vi er helt klar (eller i hvert tilfælde at jeg er helt klar.....)
Frederik har en vigtig rejse anden uge i November og vi håber at det hele flasker sig så han kan tage afsted. De dejlige bedsteforældre har booket endnu en billet her til det store udland og kommer den uge hvor F planlægger tage være væk, så jeg ikke er alene med de to børn. Synes det er vildt sådan at få besøg i Canada, fordi vi godt kan bruge lidt hjælp. Jeg ved godt at Inge og Finn jo osse gerne vil komme. Men det er jo ikke ligefrem turen fra Herlufholmsvej til Vanløse Allé vi snakker om.... Tak for hjælpen!

Har glemt om jeg har skrevet at vi nu har besluttet os for et cirka hjemkomst tidspunkt til Danmark. Vi forlænger det hele med et halvt år og kommer hjem i Oktober eller November 2009. Vi har haft svært ved at tage beslutningen, da vi, som de fleste nok ved, virkelig nyder det herovre. På den anden side savner vi osse mennesker i Danmark og tror ikke at savnet bliver mindre med to små børn. Vi håber på at få mulighed for at rejse lidt mere rundt i Canada eller Nordamerika før vi tager helt afsked herovre. Vi vil rigtig gerne over på østkysten og håber at vi kan gøre det lige før vi drager rigtig langt østpå.

1 comment:

Familien Guldberg Larsens blog said...

Gad vide om det ender med 14 dage over tid??? ;-) Vi følger spændt med.
Kan udmærket forstå jeres beslutning om at blive lidt ekstra tid i Canada :-) Bare husk at kom hjem....

Pøj pøj hvis nu...