Friday, October 31, 2008

Bedring

Naa der blev lige et hul i bloggen. Ligesom der blev et underligt stop i vores liv. Foerst kom Daniel - fantaskisk lille dreng. Men saa kom osse en forsnaevret aorta, som har gjort livet utrolig, utrolig haardt i godt en uge. Jeg tror de fleste der foelger med paa bloggen ved hvad der sker herovre. Saa bare lige en kort update.
Daniel blev opereret heroppe i Edmontom i soedags. Operationen gik som den skulle, saa det var super. Vi var blevet forberedt, men de naeste tre dage var bare saa voldsomme og haarde. Daniel sov en helt masse (var paa masser af medicin, selvfoelgelig) men han virkede ikke saelig godt tilpas og vi kunne i flere dage ikke roere ved ham. Det er svaert at beskrive, men I kan nok alle forstaa hvordan vi havde det. Det er svaert at sige hvor meget smerte han har haft - men i hvert tilfaelde ikke rart at han ikke kunnen holde kontakten ud. Han havde ledninger og drops alle vegne og saa havde han jo maskinen til at traekke vejret for sig.
Naa men det jeg egentlig ville skrive var at han nu har det meget bedre. Han er naeste ude af de fleste brops og traekker selv vejret. Han faar brystmaelk i sonde. Meget lidt for han har jo ikke haft noget i maven siden hans foerste levedag.
Kirurgene har sagt at han er super og det ser ud til at vi bliver overflyttet til boernehospitalet i Calgary allerede i morgen. Det bliver bare saa godt at komme hjem og moren glaeder sig saadan til at se Jonathan. Frederik tog hjem igaar. Idag er det jo Halloween herovre (og det er altsaa meget stort) Jeg vil tro at Jonathan allerede er i sit Caterpiller kostume og ude og samle slik ind - jeg haaber de faar taget nogle gode billeder.

6 comments:

Anonymous said...

Tak for update. Vi sender varme og opmuntrende tanker her fra Tårnby til jer alle fire. Knus Louise

Som mig said...

Kære alle 4,
Først vil jeg ønske Jer tillykke med den lille dreng!!
Det lyder helt forfærdelig hårdt det I har været igennem den sidste uge. Jeg kan ikke rigtig læse mig frem til hvor slemt det helt præcist står til, men er glad for at høre, at han er i bedring! Håber for Jer, at I snart kan vende friske hjem!!
Kærligst Lina.

Familien Guldberg Larsens blog said...

Det var gode nyheder. God bedring og held og lykke til jer alle.

lolula said...

Tillykke med lille Daniel og jeg er glad for at høre at det går bedre nu. De varmeste tanker, Lotte

Eo said...

Åhh altså Bettina hvor lyder det bare hårdt, men dejligt at han er i bedring. Jeg krydser fingre for i hurtigt får ham med hjem og jeg glæder mig til at se billeder. Tillykke med ham! Knus Eo

Anonymous said...

Tillykke med lillebror. Og godt at det går fremad. Jeg får helt ondt om hjertet ved at læse om jeres lille baby som bliver opereret! Knus Eva