Monday, April 16, 2007

50 Quentin Place

Her er Jonathan foran havedøren med de smukke ruder.
Til højre spiser vi vores første måltid i huset - spisebordet var endnu ikke samlet


Der arbejdes i vores lille have


Så er vi kommet frem og kommet på nettet igen - ikke mindst.
Lørdag morgen tjeckede vi ud fra hotellet og kørte mod syd i vores kæmpestore lejede Dodge. Faktisk tror jeg at jeg vil tage et billede af den før vi aflevere den tilbage onsdag morgen. Nå men vi rullede gennem det dejlige stille kvarter og op af vores baggade, trykkede på frejnbetjeningen og op gik garageporten til vores dobbelte garage... Så er vi virkelig kommet til Canada. Der er super skønt her i huset og i kvarteret ikke mindst. Weekenden er blevet brugt på at købe flere nødvendige sager, til at vaske et utal af vaske, da Jonathan desværre har været syg og kastet op. Derudover har vi været i haven og ude og hilse på naboerne der er så søde og åbne. Der er masser af børn på vejen og Jonathan elsker at kigge på dem. Når han er helt ovenpå igen skal han selvfølgelig ud og lege med.


I fredags fandt vi en skøn legeplads inde i centrum, men vi vores eget kvarter er der op til flere gode legepladser der dagen lang er fyldt med børn og deres forældre - så der skal vi nok få brugt noget tid.


Vi er ved rigtig godt mod og glæder os til at komme lidt mere på plads, nå vi får vores cargobagage i morgen. Jeg kan skynde mig at skrive at der ikke er alle vores ting. det er vores tøj og sådan der er blevet sendt. Containeren kommer først om 2-3 uger. Vi må klare os med minibordet fra ikea og et par madresser.

Har stadig ikke beskrevet hvor anderledes her er - men det er der. Det vil jeg berette om snarest - nu må jeg altså sove

No comments: