Monday, April 23, 2007

En følelse af forår

Så kom vi igennem sneen for denne gang - men det er nok ikke helt slut endnu, ofte får de osse sne i maj :-(. Nå men det her var en sej omgang. Jonathan har haft feber, været i rigtig dårlig humør og sover dårligt. Ja det har vi vel nærmest alle tre - i hvert tilfælde det med søvnen og humøret... Nu er vi så virkelig ovenpå her mandag og har haft en fantastisk dag alle tre. Godt nok har Jonathan og jeg været i en sær mødregruppe, men det er jo heldigvis ikke et begreb Jonathan kender og han havde det sjov med de andre børn. Jeg er jo så godt forvendt med min mødregruppe i Vanløse at dette ikke var så spændende. Det var 7 kvinder med henholdsvis et eller to børn. Ingen præsenterede sig før jeg begyndte på det og det var selvfølgelig noget indspist - men sådan er det jo at hoppe på... Det var meget unge mødre og vi var altså bare meget forskellige... Men pyt, faktisk var det bare meget vigtigt at Jonathan fik en god dag - det havde vi alle brug for. Senere idag mødte vi flere dejlige mennesker fra vores neighbourhood. - En spurgte om jeg løb for så kunne jeg løbe med hende og hendes veninde (det er da et kompliment - ikke...) Sagde selvfølgelig at jeg var med på løbeaftaler, så lad os se hvad der sker...

I weekenden kom nogen af naboerne forbi med en gyngestol - det var så skønt. Frederik har siddet i den hele aftenen mens jeg har været i Ikea - igen. Han har læst Stenhuggeren af Camilla Läckberg - som vist godt kan anbefales.

Weekenden gik jo ikke kun op i sygdom. Vi var på Farmers market, lige meget kot herfra. Skønt sted med god mad og kaffe og så kød og grønt fra landet - en del økologisk :-))

Vi tog ud i byens store park igår og gik en supertur. Der er noget gråt i det - da der ikke rigtig er noget der er sprunget ud herovre - men det er jo altid fedt med vand og bakker og træer og fred....

Forresten har vi sagt ja til en dagplejeplads til Jonathan. Han starter på tirsdag. jeg synes det var et super-sted, men har været sådan i tvivl da jeg ikke har set andet. men når jeg ser ham med andre børn er jeg jo ikke i tvivl om at han bliver glad for det... Så skal mor ner bar finde ud af hvad hun skal til at lave...



Nå men har jo længe villet vise jer alle vores store lejede bil - nu har vi lejet en anden, men den her er den sejeste...
Og her er vores dejlige boblebad - mest nydt af Jonathan uden bobler...

1 comment:

lolula said...

Jeg vil også have boblebad:-) med bobler!

Selvom jeg nu bor i et palads af en lejlighed, så kunne et boblebad jo gøre underværker:-)