Thursday, April 26, 2007

Næsten sommer

Et lille udbrub fra Jonathan i det dejlige solskin. Her er virkelig skønt nå solen skinner og der kommer lidt kulør på det hele.

Men solen er gået ned nu og Jonathan og jeg er alene hjemme - altså Jonathan sover jo. Frederik er ude og afprøve sine evner udi indendørs fodbold. Faktisk er han ved at komme med på et fodboldhold og skal allerede spille igen på lørdag - da bliver det udenfor - men det bliver spændende om der er nogle spændende mennesker. Øm det bliver han, det ved vi. Han har nu ømmet sig de sidste par dage efter at de på arbejdet var ude og prøve ishokey den anden morgen...

Jeg sidder endnu en aften ved computeren, men det er jo godt at jeg kan lide det - der er ikke mange andre steder at sidde endnu... Men på tirsdag kommer vores ting. Jeg glæder mig, men ved osse at det bliver et kæmpekaos. Vi har altså virkelig mange ting.

Idag har vi afprøvet den lokale svømmehal der var meget kold og noget besværlig, så næste gang tager vi lidt længere væk. Men det lokale skal jo afprøves. Vi har selvfølgelig osse været på legepladsen og idag stødte vi på en anden pige der osse går i dagplejen. De er osse rigtig glade for det. Pigen hedder Tessa.

5 comments:

lolula said...

JOnathan er så sød:-)

Hvad? said...

Sødt billede!! Det ser helt forårsagtigt ud. Vildt, at det kan skifte fra snevejr til forår så hurtigt. Men sådan er det måske også her i DK.... Vi har vist 26 grader idag.

Finn said...

Ja, det virker - lyset altså. De økologiske køer er også kommet ud på græs her i Danmark; de var næsten lige så kåde som Jonathan

Finn said...

Den hat, den er sej. Hvis den er lokal, så er det ikke rigtigt at canadierne ikke har tøjstil. Jeg vil også ha' sådan en...

Anonymous said...

Fuck hvor er i nørdet :b Finn og bettina - har i hørt om TELEFONEN? den er opfundet? Man kan SNAKKE sammen :D
Og hvis det er fordi i skal være så økonomisk korrekte, så ved jeg at i også bruger skype i døgndrift, men tak fordi hele verden må følge med (smil)