Wednesday, June 20, 2007

Fotomodel

Så har vi prøvet noget vi ikke regnede med vi ville - vi har haft Jonathan til fotograf. Ikke at vi har været imod det eller sådan, men vi synes måske det var lidt unødigt - når vi nu selv er så gode til det...;) Nå men Janet er fotograf og vi har bare talt om at hun selvfølgelig skulle tage billeder af Jonathan. Det var så idag og han var selvfølgelig fantastisk. Så alle jer der har hang til at se mange billeder af den lille prins, glæd jer for i næste uge kommer muligheden. Der er ingen smugkiggeri, først engang i næste uge ligger hun er stak billeder på nettet som vi alle kan se - tror jeg!!
Var forresten til frisør igår og må lige indrømme at jeg nok havde frygtet at jeg ville få mig sådan en amarikansk-hjemmegående-husmor-frisure (man har vel fordomme) men jeg havde fået anbefalet denne fyr som faktisk gjorde et rigtig godt job - ligner mest mig selv,men det er jeg jo gået hen og blevet ok tilfreds med over årene...:) Frisøren ligger inde i centrum og når jeg nu alligevel havde cyklet den lange vej benyttede vi muligheden og Frederik og jeg spiste frokost sammen - skønt.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.